investering

2011-08-10 @ 01:42:11
Har spenderat dagen med att slappa :P Solat lite på altanen, men solen kom och gick så blev inte så mycket. Senare åkte jag upp till Syster och kollade andra filmen i milenium triologin, köppte alla tre filmerna på Ullared sist. Har både läst böckerna och sett alla 3 på bio och dom är så bra! Tror Sis har fastnat nu med ;)
Har även hunnit med att lägga en beställning på H&M´s höstkläder. Lite smått och gott kommer i ett paket i början på September! :) Har även spanat runt för att hitta ett par nya stövlar. Men dom har liksom inte kommit ut riktigt än. Behöver verkligen ett par nya så det får bli höstens/vinterns investering lutar åt ett par Acne Pistols, förra året investerade jag ju i en Woolrich jacka som jag får använda denna vintern med, och nästa, och nästa, och nästa om jag ska få valuta för pengarna :P
Två av sakerna som kommer ligga i paketet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0