sockersöta

2011-04-02 @ 20:43:12

Kolla vilka fina skor dom har fått in på H&M´s hemsida :) Så himla söta! Det riktigt kliar i fingrarna :P


Lördagsmyset håller på för fullt här hemma med tända ljus och svensk TV närmare bestämt Körslaget! har nyss ätit lite enchiladas som blev supergoda!

Kommer ni ihåg för ett tag sen när jag skrev rätt mycket om träning och mat här, skulle ju jobba mig neråt på vågen. Slutade skriva om det men slutade inte med det! Tänkte bara bespara er tråkig läsning! Men nu ska ni få lite ändå... Idag hade jag iaf vägning och mätning och har sedan jag startade gått ner hela 5 kilo :D *stolt* Och har minskat ca2,5 cm på midja, stuss och rumpa :D Är dock långt ifrån färdig än, men är ju på vääldigt god väg och det är fortfarande 2 hela månader kvar tills den 1 juni när bikinisäsongen smygstartar! Känner att det kanske kommer gå den här gången?!

Denna bilden är från i sommras då jag också höll på att jobba mig neråt och kom väldigt långt ner med! Men dock höll det sig inte! Fy skäms Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0