påskhelgen

2011-04-24 @ 17:36:55

Helgen har vart helt toppen, massa sol, massa vänner och massa MYS!

Torsdagen
spenderades i stan med Mamma, Sis och Olivia, min bil skulle lämnas in så vi åkte hem till Tobbe och Anna sålänge och åt frukost/fika. Senare på kvällen blev det stan igen med bio och restaurang med fina tjejer :)

Fredagen spenderades på altanen i bikini för att jobba lite på brännan, fick lite färg men inte så mycket! Senare på kvällen åkte jag in till fastlandet och åt på Harrys med Emma, Christin och Elin var också med som sällskap :)

Lördagen spenderades även den på altanen och senare påskmiddag med familjen. På kvällen styrde jag ännu en gång pärlan till fastlandet för att umgås med fina vänner! Blev grillning och hemmafest! Hade supertrevligt och var kul att träffa så mycket folk!

Idag har jag verkligen PRESSAT! Har bränt mig i ansiktet och på bröstkorgen :P Som tur är der jag inte helt ut som en kräfta utan är lite röd/brun. Kanske har nått att göra med mina 2 dagar innan på altanen? Nu sitter jag hos Sis med hela familjen nästan och vi ska grilla. Min första grillning för iår! MAJSKOLVAR!

Slänger in en fin bild på mig och brännan ;) Och 2 på mig och BusOlivia :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0