nhl

2011-04-14 @ 21:03:22

Torsdagen är snart slut och det betyder att fredagen närmar sig med stormsteg. I helgen ska jag städa och packa ner massa i lägenheten som ska med hem nu i påsk. Allt kommer inte få plats i den nya lilla bilen när vi åker hem i juni så får ta med mig massa på tisdag när jag åker hem :)

Sitter och kollar på biljetter till New York Rangers NHL match i globen i höst, ska bjuda mamma och pappa på matchen så ska vi bo på hotell och grejjer! Kommer bli super mysigt.. Snäll jag är va?

Håller ju även på att planera in massa roliga saker till sommaren med mina vänner och än så länge står Peace and Love festivalen med Christin och Tylösand med förhoppningsvis hela tjejgänget :D Jag tror det kommer bli en toppen sommar, sen kan man ju bara hålla tummarna för vädret också.

Vi alla vet ju vem som spelar i New York Rangers? Ingen mindre än Henke! ;)



Kommentarer
Postat av: Micke

Coolt, jag hade också velat se en riktigt NHLmatch på plats nån gång.

2011-04-18 @ 10:21:04
URL: http://hotell-lindesberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0