hemma på tjörn

2011-04-20 @ 11:54:46

Nu är jag hemma på Tjörn igen :) Kom hem igår vid halv 9, skönt att inte komma hem mitt i natten. Nu ska jag snart åka iväg till Sis jobb och äta lunch med henne, ska bara förbi affären först och hämta ut mina nya solbrillor jag beställt :) Hoppas jag passar i dom. Senare ska jag och lilebror tvätta och byta däck på min pärla.

Och ännu senare ska jag in till Fastlandet och fika med mina vänner, tror storebror med familj kommer ut sen också! Fullt upp idag! Imorn ska jag in till stan två gånger, först med mamma, sis och olivia, min bil ska in på service och det tar några timmar innan man får tillbaka den, så bra att dom hänger med så kan vi hitta på nått under tiden. Senare till kvällen ska jag in med vänner och kolla bio eller nått. Får se vad vi hittar på :)

Ne nu måste jag åka!

Köppte nu parfym igår på båten, (Petra du kommer kanske bli avis) Mark Jacobs Daisy. Den luktar jätte gott och sommrigt!


Kommentarer
Postat av: Juliusvanja

Merci for all the wonderful writings

2011-11-23 @ 14:49:11
URL: http://juliusvanja.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0