helgen

2011-04-17 @ 18:26:34

Idag är det söndag och det gillar vi inte, men det är till lite tröst när jag tänker att jag bara ska jobba en och enhalv dag veckan som kommer, åker klockan halv 1 på tisdag! Ska bli sjukt tråkigt att köra hela biten själv men. Måste ju hem med bilen, annars hade jag tatt flyget.

Helgen har vart lugt, igår gick jag ut på en promenad och resten av dagen fastnade jag framför datan och kollade hela 3:e sesongen av Jersey Shore! Börjar man titta så fastnar man :P Sedan sa Kenny att han och Tommy skulle på bio så där försvann han, men fick ett sms på natten sen att dom hade gått ut istället så 4 inatt kom dom hem och var fulla och glada.

Vaknade rätt sent idag, eller a vaknade tidigt först men eftersom Tommy låg på bäddsoffan så somnade jag om. Har resten av dagen vart och handlat Thaimat med Kenny, packat färdigt alla kläder som ska hem, städat för här såg ut som en svinstia, och bokat Hotell till Tylösand i sommar med tjejerna. Pratat med mamma med och hon stat ute på balkongen och sola och hade bränt sig, fusk säger jag bara, jag beeer att det är fint väder när jag kommer hem oom 2 dagar för då ska jag bo ute på altanen :P

Saknar min familj lite så det ska bli kul att komma hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0