freeeeeedaaaaag!!!!!

2011-04-08 @ 15:25:43
Äntligen Fredag! Jag fullkommligt älskar Fredagar!

Kom nyss hem från jobbet. Har vart en bra dag idag på jobbet, få personer på avdelningen så har vart mysigt :) Ska görsöka ta mig bort till gymmet innan klockan blir för mycket för ikväll vid 8 tiden så ska vi ut och äta med Simon och Petra, dom flyttar ju hem till Sverige nästa vecka och finns en restaurang vi har snackat länge om att gå på, så dax att ta tag i det nu!
Imorn blir det förhoppningsvis som lovat fint väder och då kanske det blir en tur på byn med Petra om hon vill :) KappAhl har ju tydligen släppt en nu kollektion idag som ska ha exakt såna kläder jag älskar! Romantiskt, spets och volanger! Så får spana lite!

Men nu ska jag kolla lite på TV och sammla energi till gymmet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0