fredagskos

2011-04-01 @ 21:57:01

Äntligen fredag igen! :) Det gillar vi, idag har jag jobbat på min gamla avdelning på jobbet så det har vart en kul dag. Och tiden har gått fort. Var inte tidigt upp ur sängen imorse så fick ta smällen och jobba till 4 när alla andra på hela företaget går hem mellan 12-14.30 på fredagar. men men..

När jag kom hem tog jag mig en powernap på soffan, (har powernappandet gått för långt när man planerar sin dag efter den?) När jag vaknade bytte jag om till träningskläder och gick till gymmet, blev 80 min på crossen. sedan gick jag och handlade lite :) Längtra tills den 6:e april för då kan jag börja boka mig på pass igen, har ju vart avstängd från det en månad för jag bokade men inte kom "upps" Så då blir det spinning och bodypump igen! Kan ju såklart gå på det nu med men när man inte bokar sig på internet innan måste man vara där jätte länge innan och skriva upp sig på en väntelista och sedan kanske få en plats! Sånt orkar jag inte!

Nu sitter jag nyäten och nyduschad inne i sovrummet för killarna har invaderat vardagsrummet så jag får snällt sitta här inne :P Men ska gå ut till dom nu och kolla BB med dom :)

Ha en fin fredagskväll allesammans!
PS! Jackan passade inte så det blir retur på den, är inte så besviken för den var väldigt dassig i färgen och alldeles för lång på mig som är lite kortare DS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0