Ferie Modus

2011-04-28 @ 20:40:05

Nu har jag vart tillbaka i Stavanger ett par dagar och redan kommit in i tråkiga rutiner igen :P Vilket är jobb jobb jobb sova äta träna städa jobba! Saknar redan alla hemma igen! Har vart hemma typ en gång varannan månad nästan sen september men alla andra gånger har jag bara vart hemma 2-3 dagar sen åkt tillbaka igen, nu var jag hemma en hel vecka utan större planer och vädret var helt underbart. Allt detta ledde till att jag hade mycket tid till familj och framförallt träffa vänner mer än några timmar! Jag fick liksom bara ta ett bätt på chokladen innan jag skulle åka tillbaka igen och jag vill ju ha heeela!

Men bara 7 veckor kvar här nu innan jag flyttar hem, iallafall över sommaren. Sen får vi se vart det bär av! Ska i helgen söka en aspirantplats hos SEB men har inga större hopp om att få den då det tydligen är grymt många som söker! Men försöka kan man alltid, om inte det blir av ska jag läsa Matte B och C sen några ekonomikurser så att jag nästa sommar kan söka sommarjobb på bank och jobba mig därifrån innom branchen! Har man bara en fot inne känns det som man kan komma en bit! :) Har tänkt på detta i ett år nu och har bestämt att det är detta jag vill :D Känns härligt att veta vad man vill jobba med resten av livet :P

Jaja, nog tjöt om framtidsplaner. Imorgon är det Fredag och även fast denna veckan har vart en dag kortare tycker jag inte den gått så fort, är fortfarande i feriemodus som dom säger här! Blir nog bättre nästa vecka! Solen har skinit sen jag kom tillbaka men är lite kallare vindar här än hemma. Men jag klagar inte! Solen ska även hålla i sig hela helgen och nästa vecka :D

Nu ska jag fortsätta slappa framför datorn och TV:n (som om jag inte gjort det tillräckligt idag?) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0