...

2011-04-03 @ 18:22:48
Idag har jag vart ute på en 2 timmar lååång PW :) Precis när jag gick ut så sprack det upp och blev strålande sol! Traskade bort mot sjön och när jag hade gått ett varv och kännde att jag hade lite energi kvar så gick jag ett varv till! Och lagom till andra varvet var avslutat så försvann solen igen. Dock var det väldigt varmt ute idag och jag hae vinterjackan på mig, så efter ca 20min så hade fodret på jackan klibbat fast sig på armarna! Mums! Haha..

Promenaden får iallafall stå för söndagens motion. Nu ska jag äta lite rester från igår och bara ta det lugnt, kanske svänger förbi Simon och Petra sen för dom sitter där och deklarerar, Kenny också. Får se vad jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0