Conscious Collection

2011-04-15 @ 18:32:15

Denna ursöta tubtoppen är på väg hem till min brevlåda. Den kommer från H&M´s kollektion Conscious Collection som dom släppte i torsdags, fick inte tag i den på hemsidan (vet inte ens om den fanns där) men kammade hem en från Tradera



Fredag idag, jag har nyss tatt min dagliga powernap på soffan (haha) och ska dra mig iväg till gymmet nu, skulle det för en timma sen men fastnade framför datan! Men NU går jag (efter jag skrivit klart)

Har även bokat biljetter till NHL mathen i Stockholm idag! Jag, mamma och pappa ska mysa till det! Lille och Store bror ska också dit men vi har inte samma platser oså. Men kul, synd bara att det är så himla långt till den är! Oktober är ju ett halv år kvar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0