ångest

2011-04-30 @ 16:54:44
Ha en dålig dag idag! Jag är solfantast, skiner solen ute så får jag extrem ångest om jag inte kan sitta ute och pressa! Räcker inte att vistas ute som en promenad eller så. Vill sitta ner i bikini och soooola! När jag inte har möjlighet till detta får jag DAMP!

Solen skiner ute, och det är jätte varmt, gick med Kenny som sälskap till frisören förut och det är sommarvärme. Men jag har ingenstans att sitta och sola! Ingen uteplats runt huset, ingen balkong ingen altan. Och vi bor mitt i en storstad! Det jag skulle kunna göra är att åka som ett mobboffer helt själv till stranden eller lägga mig i en ofentlig park men då kan man ju inte med att ligga halvt naken? Nej riktigt bitter är jag idag!

Allt detta blir inte bättre av att jag sitter och söker aspirantplatsen till SEB. Försöker skriva ett personligt brev men jag suger på sånt! Kan verkligen inte formulera mig så det låter bra. Finns ju inte ens nått bra att skriva om mig. Har nada erfarenhet av ett Bank jobb! Det ända jag har att gå på är att jag VILL detta. Jag har haft massa tid att tänka på vad jag vill bli och det är DETTA JAG VILL! Har som sagt inga större förväntningar att få platsen! Skulle jag mot all förmodan få det skulle jag grina av lycklighet!

jaja nu ska jag fortsätta vara bitter! ha en fin lördag och hoppas ni som solar bränner er och flagnar bort all färg igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0