nämen, har jag en blogg?

2010-09-18 @ 21:15:18

Nu var det ett tag sen jag skrev.

Nu har vi fått ordning på riktigt i den nya lägenheten, var lite saker som skulle inhandlas som tex tvättställ, damsugare, klädhängare, kastruller mm. Men nu börjar vi få ordning här och vi trivs super bra! Att kunna gå till jobbet en minut innan man börjar är ju guld värt.

Sen sist jag skrev har jag vart hemnma i Sveige och hälsat på, kom tillbaka i tisdags så denna veckan på jobbet har vart kort. Dock har jag jobbat övetid onsdag och torsdag, samma förra veckan, en av andleningarna att jag inte bloggat så mycket.

Har bytt avdelning på jobbet med, är på en medicinsk avdelning nu och vi har massor att göra så det kommer nog bli en del övertid framöver, något man hör rätt ofta på företaget sen visar det sig att det inte blir övertid ändå. Men jag hoppas på det! Har iaf fått mig några timmar denna månaden.

Imorgon kommer Simon och Petra hit till Norge. Simon bodde vi med förra året och är Kennys vän. Och fina Petra (Simons tjej) lärde jag känna i vintras i Sälen :) Ska bli så kul att dom kommer och jag hoppas dom hittar bra jobb och lägenhet! Dom ska iaf bo hos oss tills dom får ordning på allt :) Kommer bli trångt men finns det hjärterum finnns det stjärterum ;)

Så nu hoppas vi på lite bättre uppdateringat igen! Nu blir det film mys med Bejbi! Ha en fin Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0