helgen

2010-09-26 @ 12:27:02

Nu har ännu en vecka flugit förbi och det är söndag igen! Petra och Simon fick lägenhet igår så nu är jag och Kenny ensamma igen, har vart mysigt att ha lite inneboende denna veckan. :)
I fredags var vi hemma hos en från jobbet med massa , en trevlig kväll som skulle sluta på stan men vi 4 var såå trötta så vi gick hem vid 12 tiden! Igår var jag och Petra på IKEA, hon skulle handla lite till deras lägenhet och jag var på jakt efter gardiner. Fann jag några? Nej! Får nog fråga mamma snällt om hon kan sy några av dom vi har hemma ;) Men lite annat fick jag ändå med mig hem, som man alltid får när man är på IKEA.
Sen på kvällen gick vi på bio. Vi kollade på Wall Street. Ja tyckte den var så där hände inte så mycket, men skådespelaren var ju snygg så man kunde sitta och kolla på han ;)

Idag ska vi städa lite här hemma, en sån här liten lägenhet blir stökig alldeles för fort, känns inte som att det är annat än dam här inne hur ofta jag är dammar och dammsuger :P Sen kommer nog Simon och Petra över lite senare för att kolla på film.

Är perfekt väder ute för att åka till preikestolen men det är nog nått man får planera dagen innan, lite sent att åka dit nu! Vi får hoppas på lika fina väder nästa helg så kanske vi kan åka dit :)

Har lite bilder från fredagen som jag nog laddar upp i ett inlägg ovanför :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0