vuxenpoäng

2010-10-31 @ 17:15:54

Nu börjar lägenheten bli fin igen :) Allt är städat och fint och diskat och tvätten ligger i tvättmaskinen :)
Kom nyss hem från gymmet men det blev dock inten PT timme. Det blev ombokat till lördag istället. Så jag körde 80 min Powerwalk på bandet istället :) Och när jag gick hem så mötte jag min man på vägen som skulle till gymmet, så nu sitter jag här och kollar lite på TV och ska ta mig nått litet att äta innan vi ska äta middag lite senare ikväll! Det blir ThaiWook idag :) En av våra favoriträtter!

På torsdag är det första invägningen :) Närmar sig med storm steg så nu blir det stenhårt dom 3 sista dagarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0