stövlar och vinterjacka

2010-10-24 @ 12:40:39

Igår var jag och Petra en sväng på Kvadrat :) Ett köpcentrum här i Stavanger. Nordens största för att vara petig ;) Jag fick med mig ett träningslinne och en träningsflis från H&M och en tunika och en till tunika också från H&M :) Kan kanske visa lite fina bilder senare:) Var på jakt efter ett par stövlar med men fann inga i min smak så jag letade vidare när jag kom hem och köppte tillslut dessa:


Ett par Acne Pistols :)

Har även bestämmt mig för en vinterjacka efter mycket velande fram och tillbaka, valet stod mellan en Svea jacka och en dunjacka från Fjällräven, två helt olika jackor men tillslut föll valet på Fjällräven! Gör jag rätt val? :P

Idag ska jag och Kenny ta oss en promenad i det fina vädret bort till Petra och Simon, men dom själva vet inte om det än :P Sen ska vi göra egen pizza, köppte såndär färdig deg igår och vi har hela frysen full av köttfärs så det kommer bli super gott :)

Hoppas ni får en mysig söndag hemma och njut rejält för imorn ringer klockan tidigt igen och det är 5 hela dagar kvar tills nästa helg ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0