soffan hela dagen

2010-10-17 @ 17:49:56
Jag har sån brutal träningsverk i mina armar idag, hade det igår med men andra dagen är alltid värst! Jag vaknade flera gånger imorse av att det gjorde ont :P Inte okje. Så idag blir det ingen träning för mig fast än jag hade tänk att gå på spinning. Men jag har tränat hela veckan så det kanske är bra med en vilodag.

Så idag har jag inte gjort många knop, vaknade lite efter 10 och la mig i soffan och kolla på Sex and the City. Sen vid 13 tiden vaknade min man som alltid sover super länge på helgerna! Och dagen har faktiskt fortsatt för båda i soffan med lite lasangeräster från igår och film :)

Igår var vi på bio, vi såg en film som hette Buried. Hela filmen fick man följa med en kille som hade blivit levande begrav i en träkista av några terrorister typ. Sådär film, helt Ok men inget mer!

Imorgon är det måndag igen och åter till jobbet! Får se om våran avdelning har kommit igång igen som har legat nere i mer än en vecka p.g.a ett fel som dom inte kan hitta. Så när den väl kommer igång igen så kommer det bli jätte mycket att göra :) Men det är bra med lite ävertid så man tjänar mer pengar. Imorn ska jag och Petra pröva på ett pass på gymmet som heter Dirty Dancing med, typ man dansar som dom gör i musikvideos är väl den enklaste sättet att förklara :P Har bara inte frågat Petra än men klart hon ska mer :)

Ne nu är min ugnspizza snart klar så nu får jag sluta tjöta här! Ha de fiiint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0