PT

2010-10-15 @ 20:43:42

Idag hade jag ju en timma med personlig tränare på Elixia :) Det var det jobbigaste jag vart med om. Jag sa innan att jag ville bli lite mer fit och få snygga slanka muskler. Och hon körde på så jag trodde jag skulle dööö! Fattar nu hur dom i Biggest Looser känner sig och säger "jag orkar inte mer" för så kändes det idag, när man tränar själv så ger man ju typ upp när det blir för jobbigt men det kan man ju inte när man han en PT breved sig, fast det är väl det som är meningen?

Vi började iaf med armhävningar, PÅ TÅ, jag kör alltid på knäna annars. När jag gjorde tills jag skakade och trodde jag skulle få vila var det bara att gå från tå till knä och fortsätta. Och detta gjorde vi 3 reps på. Sista gången klarade jag inte ens EN armhävning på tå :P Sen fortsatte passet och efter 55 min var jag mer än helt slut i överkroppen! Hade tillochmed svårt att ta shampoo när jag kom hem :P Haha, känner på mig att lilla jag kommer ha världens träningsverk imorn!


Imorn mellan 12-14 ska jag och Petra på Zumba kurs. Zumba är ju den där danstimmen jag gått på några gånger på gymmet och imorn har dom en snabbkurs i det så man lär sig grunderna och lite mer och därav kan prestera lite mer på passen sen! Så det ska bli kul. Det är ända planerna jag har för helgen! Och det är skönt, sånt behövs ibland, att bara vara och inte ha några planer!

Men just nu är mitt största mission att få min man att sluta spela TV spel, han har suttit där allför många timman nu och efter ett tag är det svårt att roa sig på internet. Så nej, nu ska jag ha TV:n :P

Vill också bara säga till mammsen och pappsen att jag hoppas ni blev glada för brevet :) Ni är dom bästa♥

En bild på världens söötaste Olivia när hon var och hälsa på mig här i Norge i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0