mumsfillibabba

2010-10-07 @ 17:58:12
Igår körde jag en hård dag på gymmet. Petra snackar så gott om spinning så jag tänkte att jag skulle testa det med henne. Så vi gick på Easy spinning, känndes som en bra början eftersom jag aldrig gjort det förr. Var ett pass på 40 min och man var helt pisseblöt efter :P Petra var jätte hungrig så hon gick hem efter passet men jag stannade kvar och körde 20 min på crossen och sedan 1timma Zumba! Jag var helt död när jag kom hem :P

Så efter jogging i onsdags och så all den träningen igår har jag sjukt mycket träningsverk så idag är jag bara hemma, kanske tar mig en promenad senare för det är fiint väder ute :)

Snart ska vi mumsa i oss lite mat, det blir ris och kyckling nuggets idag :) Mumsfillibabba! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0