jobba på en lördag

2010-10-30 @ 16:48:45

..Ja, det är precis vad jag har gjort, klockan ringde 06:00 imorse och jag znoosade till kvart över sen klädde jag på mig och gick till jobbet, var där fem i halv 7. Haha, ja så nära bor vi :P Jobbade till klockan 2 då jag kännde att jag ville ta helg. Blir lite extra goa pengar på lönen :) Kommer nog bli mycket övertid nästa vecka med :) Bara att ligga i medans man har chansen.

Igår var jag på spinning igen och det var nästan ännu jobbigare än i torsdags. Gav järnet och svettades som en griiis! Var helt slut efteråt (som man ska vara ;)), gick hem och duscha sedan skulle vi till Simon och Petra och bli bjudna på lite mat :) Mums vad gott det var, hemmalagade klyftpotatis med fläskfile och sallad :) Sen till efterrätt blev det ju självklart glass! Haha, jag ville inte vara oförskämd så jag tog lite faktiskt, kan ju inte säga heller att jag inte var sugen :P Dålig karaktär jag har. Men tog faktiskt mindre än vad jag skulle fått i mig så vi får la se de som det ljusa i situationen ;)

Idag klickade jag äntligen hem en vinterjacka med :) Det blev varken fjällräven eller Svea, eller jo Svea blev det faktiskt men inte den modellen jag menade först :)

Denna fina jackan blev det, jag var ju i slutet bestämd för en fjällräven men dom är så sjukt stora, man ser ut som en michelingubbe i dom och kanske inte nån jacka att ha när man går på stan? Så det blev denna, en lite mer normal dunjacka och jag är nöjd :) Problemet är bara att SVEA skickade inte till Norge, så jag får be mamma och pappa snällt att dom ska skicka upp den till mig ;)

Jaja, babbel babbel. Nu ska jag nog ta mig nått att äta tror jag :) Sen ska vi åka till affären och handla lördagsmys för idag får jag :D Sen ska vi campa i vardagsrummet inatt :P Haha :) Myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0