heeej

2010-10-05 @ 19:47:14
Hej alla glada filurer. Idag är det tisdag och snart helg ;) Njaa, kanske inte, men den närmar ju sig

Kom just hem från gymmet, var och träna med Petra idag, vi tränade magen och rumpan. Var ett tag sen jag träna så känner på mig att en fin lite träningsverk kommer msyga sig på under natten! Igår var en dålig dag på jobbet, jag var såå galet trött så jag bara ville gå hem, min övertrötthet resulterade i världens huvudverk som gick ner i ena ögat men jag fick bita ihop. När jag kom hem la jag mig på soffan och sov till klockan åtta då Kenny kom hem från jobbet. Tog en promenad till affären sen somnade jag igen när vi skulle sova.

Idag har dagen gått mycket bättre, har laddat ner mer ljudbok till mobilen så tiden går fortare på jobbet. Fick tårta idag med för chefen fyllde 50 :) Mums!

Nu ska vi fixa lite kyckling sen slappa framför TV:n innan sängen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0