fredagsmys

2010-10-22 @ 18:38:48

Jag klarade mig inte så bra från förskylningen som jag önskade. Igår blev det värre och jag var hemma från jobbet, har vart det idag med men idag är det mycket bättre :) Tror jag kom lindrigare undan än Kenny. Skönt.

Kenny gick för ca en timma sen och skulle äta middag med jobbet så jag sitter här och har fredagsmys med mig själv ;) Pratade en snabbis med Sis för en stund sen. Alltid lika kul :) Är det bara jag som blir otroligt slapp när man är hemma en hel dag? Det ända jag gjort idag är suttit vid datan och kollat på TV, så när klockan var 5 på eftermiddagen kom jag på att jag inte ätit nått förutom några pepparkakor och en youghurt till frukost :P Så nu ska jag ta och laga mig lite mat och sedan sätta mig och kolla ännu mer på TV! Haha.

Hoppas att jag blir helt frisk i helgen så jag kan börja träna snart igen :) Har ju nyss kommit igång med Spinning som jag var helt emot förut, men tycker faktiskt är kul nu :)


Kommentarer
Postat av: kl

Har du inget att göra kan du ju byta till vinterdäck Mvh Pappa

2010-10-22 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0