förskyld

2010-10-20 @ 21:56:56
Jag har blivit förskyld :( Min man har vart hemma från jobbet hela veckan och nu har även jag blivit smittad. Weii! Än så länge har jag klarat mig undan med bara snuva (bara och bara, är det värsta som finns att vara heelt tät i näsan) och jag hoppas inte det blir värre!

Helgen närmar sig med storm steg med denna veckan har varit riktigt seg. Har inte alls vart pigg på jobbet och snuvan och min nästan dagliga huvudverk gör det inte bättre! Huvudverken kan jag leva med för den har jag vant mig med efter ett X antal år, men den kombinerad med snuva är inte okej! Så nu håller vi alla tummarna att detta försvinner lika snabbt som det kom!

Idag fick jag skattn från Norge med! Och detta var en positiv överraskning på kontot. Hade ju inten aning om jag skulle få tillbaka pengar eller restskatt! Men tummen upp blev det, med en hel del % över vad jag hade räknat med :) Weeeeiii!

Nu ska jag kolla klart på mitt TV program sen ska jag hoppa i säng. Har lagt mig allt för sent hela veckan, vilket säkert också bidragit till mina sega dagar på jobbet! Nya tag imorn! NATTI NATTI ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0