dagen

2010-10-12 @ 20:13:24

Idag var jag och Kenny på jobbet tidigt :) Inte ofta det händer, så ví kunde gå hem redan tio i 3 :) Gick hem och vilade lite, somnade till på soffan sedan var det dax för träning :)

Blev 30 min spinning och 30 min Core Extreme. Core träning är ett träningspass som riktar in sig på mage och rygg, och jar får typ aldrig träningsverk i magen så jag tänkte prova på det här "extreme" och det var det verkligen. Så nu får jag se om jag känner nått imorn ;)

Imorn blir det 40 min spinning och sedan stepupp&styrke pass :) Första gången jag ska gå på det sist nämnda så det ska bli spännande :)

Glöm inte att kika på bilderna från Preikestolen i inlägget under :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0