what a feeling

2010-11-05 @ 19:06:20

Älskar fredagar, har gått runt som en sol på jobbet så tanterna undrade om jag hade fått nått i mig :P Haha! Kom hem klockan 3 och la mig och Hala på soffan ;) Vad är hala då tänker ni? Det vet iaf pappa :P Sen tog jag mig i kragen och gick på spinning :) Det är helt galet vad mycket man svettas på spinning, det bara rinner, frächt :P

Nu har jag ätit lite soppa och sitter och kollar på TV. Ska nog kolla på "I form med Anna Anka" på TV3Play.

Just det ja, jackan som jag hade beställt var slut :( Hatar när företag gör så, att man kan göra beställningen på internet sen får man hem ett brev om att den visst var slut. Hoppas dom får in den igen för vill verkligen ha den!

Ha en flott fredag og kos dere masser. God Helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0