torsdag

2010-11-04 @ 18:19:01
-0,8 Kilo , hade velat lite mer, man har fuskat en gång denna veckan så det är kanske det? Dumma mig. Det blev ingen övertid för mig idag, men skönt var väl det. Har städat hela lägenheten och bytt sängkläder så nu kan vi sova gott inatt :)

Snart kommer Kenny hem från jobbet och då ska jag byta om och gå till gymmet :) Bara 3 veckor kvar tills jag kommer hem, har lämnat in en ansökan om ledig i 6 dagar och jag hoppas verkligen att jag får de så jag inte bara kommer hem över brölloppet! Håll tummarna för mig! Längtar iaf till hemresan, inte så mycket den långa körturen hem men själva vistelsen, haha jaja, ni fattar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0