solen skiner och fåglarna kvittrar

2010-11-07 @ 11:29:08
Jag har vaknat och Kenny ligger och sover, en vanlig helgmorgon hos oss :) Men det är skönt att få nån timma för sig själv på morgonen ;) Solen strålar utanför fönstret men det är säkert svin kallt! Ska på spinning klockan 1 annars hade jag nog gått ut och tatt mig en promenad, kanske får bli en senare?

Igår hade jag ju PT timme med Helena, blev helt galet slut denna gången med, trodde typ jag skulle spyyy! Haha, men gott känns det idag med träningverk i hela överkroppen. Hoppas bara att det inte blir som sist då jag hade smärta i triceps i en vecka! Haha, klen jag är.

Nu ska jag ta mig lite frukost och mysa framför TV:n, hade velat gå i butiker och spana lite vinterjacka, men allt är ju stängt här på söndagar! Buu för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0