plus eller minus

2010-11-20 @ 11:14:47

Jag har ju glömt att skriva hur det gått denna veckan, -0,6 kilo. Inte världsbäst men det går ju iaf åt rätt håll! Börjar faktiskt lite smått att synas på magen :)

Idag har jag vaknat ensam för Kenny är på jobbet. Har suttit lite vid datan men ska sätta mig och kolla på Pelle Svanslös julkalendern :D Och äta massa clementiner. Senare blir det träning och bio med Petra :) Killarna ska ut på byn ikväll så jag och Petra har tjejkväll! Sånt behövs ibland när man bor med sin man ;) Ska åka och handla med! Lite lördagsmys och måste även fylla på med "fransk manikyr" nagellack. Nått som går åt för mig så nu är det dax att köpa nytt!

Det ska jag iaf bunkra upp med på Ullared nästa onsdag! Nagellack :D Älskar nagellack! Åhh, längtar så tills nästa lördag då bröllopet är, längtar till att få göra mig lite fin. Det är allt anat än vad man gör här. Jobbar liksom inte på ett sånt jobb så på morgonen åker håret oftast upp i en toffs eller klämma, lite maskara på ögonen så man ser vaknare ut än man är och på med dom bekvämaste jeansen :) Och jag som älskar smink och hår! Ska bli super kul att få fixa sig lite! Haha CP jag är!

Ha en fin helg allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0