nagelfix

2010-11-25 @ 22:39:46

Inte en enda som ville hjälpa mig att välja vilken frissa jag ska ha på lördag :P Haha!

Idag lämnade vi in bilen på verkstad för att byta däck. (ja, det är nått man egentligen kan göra själv men 1, har aldrig gjort det så vill nog inte att första gången ska vara innan en resa på 70mil 2, vi har ingen plats att göra det på) Hämtade bilen igen efter jobbet och åkte direkt till Madla (ett köpcenter), Kenny skulle köpa en rock och jag handlade saker att fixa naglarna med. Så nu jar jag gjort egen nagelförlängning med akryl :) Blev super bra (Y)



Vet inte om det syns så bra på bilden men har tre pärlor på ringfingrarna :) Ska ha pärlsmycken på mig på lördag så det blir helt perfect ju!!

Lägenheten är städad och väskorna är packade. Färdmat (läs godis) är inhandlat och vi vill åka helst nu och inte sen! ;) Men 4 timmar jobbdag imorn innan vi åker!

Hörs i Sverige ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0