helgen

2010-11-29 @ 17:54:58

En liten bild på mig och Kenny från bröllopet i lördags!

Bröllopet var jätte fint och jätte trevligt, kul att träffa alla i släkten igen. Inte ofta jag gör det. Kvällen slutade ganska tidigt men det passade mig bra som skulle köra Kenny till tåget i Göteborg på söndagen. Blev dock en liten stressig söndag för jag fick köra en liten oplanerad extra sväng innan jag skulle köra Kenny så det var precis så han hann med tåget.

Idag har både mamma och Sis vart lediga från jobb så vi har vart uppe hos Sis och julbakat. Pepparkakor, pepparkakshus och lussebullar :D Mums! Tur att det är nått man bara gör en gång om året för hur mysigt det än låter när man planerar det så tröttnar iaf jag efter nån timma :P Haha!

Resten av kvällen ska jag bara slappa, är faktiskt lite småtrött. Ska bli skönt att få sova ut imorn! :) På onsdag blir det Ullared med bästa tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0