God helg

2010-11-12 @ 19:10:25

- 1,0 kilo :) Helt okej. Bara det fortsätter i detta spåret så är jag nöjd.

Idag har vi haft inventering på jobbet, och inte direkt samma sak som att inventera godishyllan på Rorsman med fotbollslaget :P Haha, höll på nån stopp hela dagen, okej förutom lunch då förstårs. Men gud vad vi har räknat och skrivit. Och nu kom jag nyss hem från 1h spinning och det gick GÖR bra. Cyklade med mer motstånd än vad jag brukar och gav gärnet! Men det är väl meningen att man ska märka lite resultat? :D Jag är nöjd iaf, efter spinningen varvade jag ner 10 min på bandet. Gick lite bara, sen tog jag den super långa promenaden på 5 min hem till lägenheten ;)

Alla vet ju att Norge är ett dyrt land, men clementinerna är ett undantag. Köppte 20 st idag för ynka 13kr :P Haha. Jag ÄLSKAR clementiner och önskar att det fanns ett doftljus med clementin doft, luktar så gott och juligt :D


Jaja, nu ska jag surfa in på TV3Play och kolla senaste avsnittet av I Form med Anna Anka, medans min man är och tränar :)

Ha en god helg og kos dere masser ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så duktigt sis : ) Jag har gått ner 0,9 kg totalt så snart är jag under min gräns..

2010-11-14 @ 10:03:16
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0