fin i håret

2010-11-24 @ 21:48:17

Pratade med Mammsen förut och hon berätta att på lördag har dom fixat tid hos frisören innan bröllopet. Så Jag, Sis, Mamma och Moster ska göra oass fina tillsammans hos frisören :D Superkul! Siken lyx att få bli fixad hos frisören innan! Dock gör jag rätt mycket med mitt hår när jag gör mig fin så får nog börja lite smått innan jag kommer dit :) Tror jag ska locka håret eller göra det vågit! Har inte bestämmt mig riktigt än....
 
Antingen såhär, lite vågigt liksom ;)

Eller mer såhär lockigt?

Kommer ha lite längre löshår i så det kommer bli långa fina lockar om jag gör det. Hmm.. Vad tycker ni är finast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0