diska eller inte?

2010-11-10 @ 16:35:06

Ser ni vad fin min nya blogg är? Eller a, header! Kusin Malin som stått för den konstnärliga :) Mycket nöjd är jag.
Kom hem från jobbet för en stund sen och har städat lite här hemma, disken får Kenny ta ;) Han jobbar över, så kan hända att jag snart inte orkar se på den och ställer mig och diskar ändå, får se :P

Börjar få massa hemlängtan nu, får alltid det när jag vet att jag ska hem! Längtar dock inte till hemresan med en man som inte har körkort så jag får köra 70 mil själv, men jag är ju van efter 2 år! Har lämnat in en söknad med om ledigt 2 dagar över jul så jag kan flyga hem över julhelgen, lite pinsamt att lämna in en till söknad när jag inte ens fått svar på den första, haha. Men vill verkligen hem på jul så vi håller tummarna och hoppas på det bästa :)

Imorn är det 2:a av 4:e invägningen så lite senare ikväll blir det "sista chansen" träning, lite biggest looser anda! Haha. Hoppas självklart på ett bra resultat, kanske lite bättre en förra veckan!

Ne nu ska jag slappa lite framför datan och TV:n och KANSKE ta tag i disken  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0