dålig dag

2010-11-18 @ 20:41:35

Inatt blev det inte många timmars sömn, eller a, allt för lite iaf. Vaknade och var helt slut och hade nog för första gången påsar under ögonen (inte vackert) som satt kvar till lunch. Kom hem och var så taggad på att ta mig en powernap innan det var dax för träning klockan halv 7! Men som vanligt när man "planerar" att sova lite så är det annat som väcker än hela tiden så när jag tillslut skulle vakna på riktigt var jag på jätte dåligt humör och hade absolut ingen lust att träna! Tog ut mitt dåliga humör på Kenny, men efter snart 2 år tillsammans har han lärt sig att stänga av öronen när jag får mina små utbrott! Kärlek till han♥ Tog mig iaf i kragen och gick med släpandes steg till gymmet för 55 min spinning med Petra! Och jag är så glad att jag gick för efteråt känndes det så mycket bättre. Precis som Alex skrev på sin blogg , Det var nog precis det jag behövde för att bli på bra humör igen :)

Så nu sitter jag här och ska äta lite soppa och läsa igenom mina dagliga bloggar, Kenny och jag gick om varandra så han är och tränar nu :) Imorn är det fredag och exakt en vecka kvar tills vi åker hem! Gledjer meg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0