bitter

2010-11-30 @ 18:23:30

Idag har jag och mamma vart på Göksäter. Jag skulle inte ha nått speciellt, handlade en adventsljusstake till Norge för det har vi ingen, mer julpynt ska inhandlas imorn på Ullared! Vi var egentligen en full bil som skulle åka men alla utom Veronica har dratt sig ur. är så trött på sånt här, man lägger ner en jävla massa tid på att försöka träffa alla när man bara kommer hem en kort stund men man får inte ett skit tillbaka. Ursäkta min bitterhet men är inte så kul när man sett fram emot saker så hör folk av sg i sista sekund och helt plötsligt inte kan! Självklart har folk sina andledningar men blir bara så besviken. Hade sett fram emot detta! Men jag får väl hoppas att det blir utgång i helgen som också är lite halft planerat! Ska dessutom gå upp klockan fem imron bitti för att vara i lysekil till klockan 7 och besikta bilen! En tid jag bokade om för att folk ville åka tidigt till Ullared, folk som inte ska med längre! Men ska bli superkul att träffa virre vonka och få en dag ensam med henne! Tvivlar inte på att vi kommer ha kul! 

En dagens kanske? Inte allt för ofta jag lägger upp sånna:
 
Lila tunika (klänning på korta mig) från Saint Tropez
Strumpebraller från Pierre Robert
Armband från Snö & Guess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0