<3

2010-11-17 @ 21:46:17

Hej alla :)

Idag och igår har jag jobbat övertid så bloggen har fått ta lite stryk! Men nu är det dags för en uppdatering igen :) Idag jobbade jag till halv 8 sedan var det hem och bänka sig framför TV:n och kolla på nya avsnitt av Kate +8! Världens mysigaste serie. Ni som inte sett den går miste om nått!

Redan torsdag imorn, dagarna bara flyger förbi, snart helg igen. Sista helgen hemma i Norge innan vi packar resväskorna och åker till andra hemmet i Sverige! Har planerat in en Ullaredstur med tjejerna! Ska bli kul att se Virre på Ullared! Haha, hon känner redan stressen! I helgen kanske det blir utgång, ett Svenskt band som heter "familjen" ska spela på en krog här så kanske drar dit med några tjejer från jobbet. Ska se om det finns några biljetter kvar.

Nått annat speciellt har inte skett sista dagarna, allt flyter på som vanligt med träning, jobb, sova och äta! Känns som det är de ända man gör på vardagarna, men så är det nog för dom flesta! Galet att jag och Kenny om 2 veckor har bott ihop i 2 år! Folk som är tillsammans är nervösa för att flytta ihopp, jag och Kenny har bott ihopp innan vi ens kännde varandra! Haha. Ändå tröttnar jag inte på att mysa med den lilla skitungen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0