2 dagar kvar!

2010-11-24 @ 18:32:44

Jag vill bara hem nu nu nu! :D Ska bli så skönt att komma hem, vara ledig från jobbet! Länge!! Har ju bara vart hemma över korta helger sen jag flyttade hit i maj så det ska bli skönt att ha lite längre ledighet!

Träning har det inte blivit så mycket med denna veckan, tränade i måndags men igår jobbade jag övertid och idag måste jag börja fixa massa här hemma, städa lägenheten, diska, packa lite och plocka skräp i bilen som vi ska lämna in på verkstad imorn för att byta däck! Jag vill verkligen INTE komma hem till den ostädad lägenhet. Och imorn är verkligen sista dagen att fixa ALLT! För på fredag ska vi jobba halv dag sen åka direkt efter jobbet. Inte minsta lilla får vara glömt så vi måste springa upp hit innan vi åker! Har ca 7 timmar på oss att komma till färjan i Sandefjord och slår man upp körrutten på internet står det att det ska ta 5h 20min så vi borde hinna, men eftersom vi kör på dagen är jag rädd att vi fastnar i fredagstrafiken i Kristiansand :( Jag som kört den sträckan några gånger kanske borde veta hur långt tid det tar tänker kanske ni? Men faktiskt inte, tänker aldrig på det och det är så olika när jag och Kenny kör. Ibland stannar vi ofta och ibland inte. Haha. Men denna gången när vi ska sträckköra ska jag ta tiden ;)

Nu ska jag börja med städningen lite, har slappat allt för länge efter jobbet idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0