Lindvallen regnar bort

2010-03-19 @ 21:03:00
Fredagskännslan infinner sig i Lindvallen fast än det är plusgrader och regnar ute, jag har ingen att ha mitt fredagsmys med och jag har inget gott att mysa med (god mat eller snacks) för jag ska jobba imorn IGEN! Men på nått sätt är det ändå nått speciellt med fredagar, alla turister är lite extra glada, alla skidlärare är glada för dom är lediga på helgerna! Men för mig kan fredagsmys lika gärna vara på en onsdag om jag är ledig då! Men som sagt så är det lite kännsla ändå

Min fredag har jag spenderat på jobbet! efter det gick jag hem bytte om och gick och träna, och gymmet var allt annat än fullt idag! Var lugnt och skönt! Det blev en timma på bandet idag igen dock sprang jag nästan inte utan tog mig en härlig powerwalk! Skönt var det! Imorgon ska jag ha en vilodag från träningen, jag har tänat hela veckan nu och det är inte alls bra för kroppen att träna för många dagar irad så imorn blir mitt Fredagsmys!

Det blir så mycket speciellare när man bara har en gottisdag. Idag på jobbet har jag verkligen sett fram emot imorgon :P Haha! Har gått och suktat och försökt bestämma vad jag ska unna mig imorn! Just nu ligger Estrellas Less Fat chips på topp, inte för att dom är less fat utan för att dom är så mycket godare och krispigare än vanliga chipsen :P Men man kommer la ångra sig imorn när man står i affären och ser allt annat gott!

Dagens mat har bestått av:
Frukost: Morgondrink
Lunch: Kyckling med paprika och gurka
Mat/kvällsmat: Äggröra, bacon och knäckemacka med skinka och keso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0