mitt hår :(

2010-06-06 @ 18:39:51

Jag trivs verkligen jätte bra i mitt vitblekta hår men det sliter nått så fruktansvärt på håret. Och nu har det kommit till ett slut. Igår när jag hade duschat och skulle göra ordning mig så ser jag att mitt hår har börjat gå av vid benan :( Fick typ hjärtklappnning när jag såg det. Så nu säger verkligen mitt hår nej till mer blekning. Iaf helblekning som jag gör! Så om jag har tur och får en tid hos frissan nu när jag kommer hem så ska det bli lite mer naturlig färg på det. Lite ljusbruna slingor i. Men vill absolut inte göra det mörkt. Jag ska fortfarande klassas som "blond" när man ser håret!

Jag vet redan nu att jag inte kommer bli nöjd med det :P Haha men jag måste.
Lite ljusare än detta vill jag ha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0