hejhej

2010-06-28 @ 20:30:37

En liten uppdatering från Stavanger! Vårat internet fungerar lite när det vill vilket leder till dålig uppdatering. Midsommar helgen har ju vart nu och den har inte vart speciell alls för oss (är avis på smögen-gänget hemma ;)). På fredagen satt jag och Kenny hemma som en vanlig fredag med god mat och mys! Lördagen skulle Kenny ut med grabbarna så jag blev hemma då alla jag känner här var bortresta!

Nu är det måndag igen och snart Juli. Helt sjukt vad tiden går fort. Bara 2 månader kvar på jobbkontraktet. Men vi hoppas u på att få stanna lite längre! Året ut eller kanske till våren.
Denna vackan blir det jobb och träning på chemat, inget annat inplanerat än så länge.

Nu börjar Svenska Hollywood fruar på TV, sista avsnittet och det har inte jag sett så hej då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0