det blev en dag på stranden

2010-06-06 @ 18:35:50
Idag är det ännu finare väder än igår. Så när jag och Kenny vakna så tjötade jag hål i huvvet på han att vi skulle åka till havet! Och jag fick som jag ville så det bar av till havet. Men när vi kom dit blåste det storm typ :P haha stranden vi åkte till är verkligen mitt i öppna havet, man ser bara hav framför sig så det är ju inte så konstigt att det blåser mer där, men vi hittade ett littet ställe med lä där vi kunde ligga =)

Nu är vi hemma och håller på att laga mat! Thaiwok med ris! Våran favvismat typ. Imorn är det jobb igen. Helgerna går så sjukt fort! Men på fredag kommer vi hem så denna veckan kan man se fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0