dåpspresang

2010-06-10 @ 20:39:32

Nu är hela lägenheten som ny och vi kan sätta oss i soffan och slappa! Vi åker ju till Sverige imorn så vi har städat hela lägenheten och tvättat, för vem vill komma tillbaka till en skitig lägenhet? Inte jag!

Var på stan hela dagen efter jobbet idag och letade doppresent (dåpspresang) till Hjalmar. Men hitta ingen, men har smidit lite andra planer så detta löser sig nog :) Gick runt och kolla kläder med, Kenny hitta massa, jag hitta inte nått! Är inte det typiskt? När man vill handla och har pengar till det då hittar man inget, men när man har lite mindre på kontot och bara går och "kollar" slutar det alltid med en påse eller 2? Förstår inte dedär, lika lite som jag förstår varför man aldrig har nått att ha på sig? Haha

Virre vonka, jag ska ta bilder på lägenheten så ni får se! :)

Men den stora frågan är ju ändå, var det Robin Hodd som kom på skatteåterbäringen?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-06-10 @ 21:25:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack :-)

2010-06-10 @ 23:26:17
URL: http://veroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0