bio x3

2010-06-20 @ 17:34:57

Idag har vi vart på stranden! Det är super fint väder här, dock har jag en rastlös kille som inte gillar att ligga och sola lika mycket som mig, jag kan ligga i timmar! Så det blev hemfärd efter knapps två timmar och nu har vi ätit mat och bytt om till gymmet!

Igår var vi på bio och såg Snabba Cach, bättre sent än aldrig :P Bra film tycker jag! Tur att jag inte läst boken för tydligen var det ganska mycket som inte var med i filmen. Ikväll ska vi på bio igen :P Haha vi gillar det och just nu går det massa bra filmer :) The A-team blir det idag!

Var ju på Sex and the City med mamma och sis när jag var hemma med. Jag fattar inte varför den har fått så dåligt betyg för jag tyckte den var super bra! Sägs att det ska komma en 3a och det hoppas iaf jag det gör :D


Om man ska sammanfatta helgen jag och Kenny hade på Tjörn kan vi skriva hektiskt! Det var saker och göra hela tiden och jag tycker inte jag hann med hälften av vad jag hade tänkt mig! Speciellt att jag inte hann träffa mina vänner :( Men som jag har sagt till er, om ni är sugna på en liten Road Tripp i sommat så är ni hjärtligt välkommna till mig :D ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en fin midsommarhelg Sis!



Saknar & älskar dig!

2010-06-25 @ 09:00:19
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0