Thank gud its friday

2010-07-02 @ 17:53:54

Imorse var vi tidiga upp ur sängen. Klockan halv sju gick vi upp gjorde i ordning oss! Jag packade våran vaska med badkläder, handdukar och filt för efter jobbet skulle vi till stranden och njuta! Där av gick kom vi (läs jag) upp ur sängen tidigt! Tror ni det var sol ute när det var dax att stämpla ut för dagen? Nej! 26 grader är det ute men det är helt grått!!!

Det är så typiskt här på västlandet. När det väl är sol så blåser det alltid minst 7m/s och det är 99% av gångerna inga varma vindar soom sveper förbi från Nordsjön. Nej nje, men idag när det blåser typ 3m/s och är 26 grader ute, ja då försvinner solen vid klockan 11 och det blir helt grått ute! I LIKE! Men hoppet är det sista som lämnar och jag har hopp kvar för sol imorn :D

Men ska inte klaga, är alltid lika glad när helgen kommer och tanken på att man får sova ut på morgonen är underbar (dock vaknar ungarna på övervåningen lite tidigare än mig och springer runt som galningar så det låter som vårat tak ska braka ner men men, smällar man får ta när man bor i nåns källare antar jag)

GO HELG till er som vi säger här i Norge!


Bild från midsommarfirandet förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0