Godmorgon lördag

2010-07-10 @ 12:07:16

... eller ja, det är kanske inte morgon längre. Men jag har vart vaken en timma. Har plockat lite här hemma, ätit frukost och nu sitter jag med färg på ögonfransarna! Svarta ska dom bli! (självklart)

Idag är planerna att hinna med träning innan vi ska iväg hem till en från jobbet med massa andra från jobbet :P Massa som vi umgås med som ska sluta nu i sommar och börja plugga i höst. Vet inte om jag ska åka till gymmet och träna eller om jag ska ta mig en jogging/promenad ute. Tog mig en runda på 45 minuter igår. Är perfekt för vi har 2 sjäar man kan springa runt vid oss. Den stora är det 8km runt så den har jag inte vågat mig på än så igår fick det bli 2 varv runt lilla. =)

Kanske det spricker upp lite mer också så jag kan lägga mig och sola? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0