Emelie fixar...

2010-07-17 @ 11:08:48

...weii jag fixade internet. Haha, var bara att trycka anslut så funkade det! (och ja vi har prövat det 1000 gånger innan men då ha det inte funkat) Får se hur länge vi håller noss uppkopplade denna gången =)

Idag är det lördag och jag är alltid lika glad på fredagen när jag går hem från jobbet! Är verkligen ingen morgonmänniska så att få sova ut är guld värt! Nu är det inte heller fint väder här så man får inte ångest om man ligger en extra timma i sängen ;)

Dagens planer är zero!" Förra helgen var vi ju ute på lördagen och fyy vad jag inte mådde bra på söndagen. Dricker inte så ofta längre och när jag väl gör det så brukar det vara i lagom mängd, men det finna ju undantag - som i lördags :P!

Tyvärr kommer det inte komma upp så mycket bilder i bloggen, för dom senaste gångerna så har internet lagt av varge gång jag fösrökt ladda upp en bild! Så kommer bli lite bildlöst nån vecka tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0