träning, check!

2010-02-22 @ 21:02:11

Nu va dagens träning avslutad och jag har precis ätit lite makaroner och korv! Försöker hålla mig borta från kolhydrater men ett mål om dagen går allt bra! Annars är det sallad till lunch vilket jag tycker är superduper gott, och knäckemackor istället för mjukmacka!


Tränade i Kennys långarmade idag för Burrr vad kallt det är här!

Det bliev iaf en timma på crossen vilket resulterade i 600cal :D Och sen lite magträning! Känns toppen nu när man är klar, nu ska jag bara orka hoppa in i duschen  med :P

Bloggat 2 ggr idag, det är inte illa ;)


Kommentarer
Postat av: Christin

Hej min skönhet :) saknar dig som en tok å längtar jätte mycket tills du kommer hem å hälsar på :) nedräkningen har börjat!! Ja ska bara vara med dig hela tiden ;) älskar dig puss puss <3

2010-02-22 @ 22:44:09
URL: http://kicki-kicksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0