säsongens kallaste dag

2010-02-22 @ 17:44:21

Idag när jag kom till jobbet stod det -24 på termometern! Fyyyy säger jag bara, om man jobbade sig varm så höll det i ca 5 minuter sedan var man kall igen och tårna var som isbitar! Det är inte kul att jobba utomhus när det är så kallt så ögonfransar och ögonbryn fryser tíll is av kondensen från att man andas inne i fliskragen!

Nu ska jag pallra mig bort till gymmet och köra en stenhård timma på crossen och sedan styrka! Kom mig aldrig till gymmet igår, blev OS hemma hos Petra och Simon ist! Men det är bara att köra extra hårt idag! Är ovanligt peppad denna veckan känns det som!

Så ja, sis och min lilla "resa" går toppen och vågen visar åt rätt håll! Dock hade jag velat att den pekar lite mer åt rätt håll, har kanske inte lagt in den högsta växeln dom 3 första veckorna och fuskat nån dag för ofta varge vecka! Men nu kör vi nya tag! Det är ju måndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0