imorn åker jag

2010-02-23 @ 20:33:30

Idag har jag vart effektiv! Efter jobbet slängde jag in en tvätt och damsög, efter det åkte jag och tränade (blev 45min på crossen = 400cal ville träna mer men var tvungen att skynda mig hem till tvätten), åkte hem och åt en banan sen åkte jag och sola. Nu är jag hemma och ska laga mig lite mat, duscha och packa sen är jag redo för en ny arbetsdag imorn för att sedan åka hem till Kenny :D Åhh vad jag längtar, nästan lika mycket som jag längtar tills nästa vecka då jag kommer hem till TJÖRN :D

Hoppas det inte är så mycket snö på vägarna imorn när jag ska köra så långt det är typ 30 mil till Kenny! Men här uppe blir det ju inte lika myckat kaos när det kommer snö eftersom dom är mer vana :P Stockholm och Malmö står ju i stort sätt still så fort det snöar lite :P Ne men det ska nog gå bra!

Nee, mat var det! Mumms!


Beach 2010 her we come! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0