dagarna i avesta

2010-02-26 @ 17:47:47

Nu har dagarna här i Avesta nästan flugit förbi, imorgon åker jag tillbaka till Lindvallen :)

I onsdags när jag kom så blev det party med Kennys bror och hans tjej! Första gången i mitt liv jag är ute på en onsdag :P Haha, har vart ute på tisdagar och torsdagar men inte en ända lill lördag! Men nu har jag ;) Vi hade det super kul på förfesten hemma hos Henrik (brorsan) och sedan gick vi och satte oss på en mysig iten krog! Sedan blev det efterfest hos Henrik och Cicci men jag och Kenny var trötta, iaf jag som hade kört hela kvällen!

Igår var vi i stort sätt hemma hela dagen, vi åkte runt lite med bilen en sväng och kollade lite roliga affärer, som har en butik här som heter Pickaboo som är typ som göksäter hemma fast mycket mycket mindre, så kul och gå runt och kolla på roliga saker! Sedan satt vi bara hemma hel kvällen, köppte hem lite Thaimat! Mums.

Idag har vi vart och besiktat bilen och den gick igenom :D WEIII! Efter det var vi och åt lunch med Kennys pappa! Sen gick vi hem igen men jag vände snabbt och gick ner till stan här igen och lämnade ut massa CV om sommarjobb! Alltid bra att ha nått som backupp ifall om Norge inte blir av! Vill ju inte stå utan jobb.

En rolig sak är att när vi satt och åt lunch idag så på bordet breved satt butikschefen för H&M. Henne pratade jag med senare när jag var där och sökte jobb, och när jag stod inne på lagret och pratade med henne så gick det frbi en annan tjej som jobbade där. Och nu när vi var nere på stan och bestämde oss efter lite övertalning att gå med Henrik och massa andra att gå ut och äta ikväll så är det en av killarna som är tillsammans med hon som gick föbi! haha fattar ni :P Så nu får jag sitta på middan ikväll och säga massa smarta saker och fjäska in mig ;) (om det nu kan komma "smarta" saker ur min munn, upp till bevis ;))

Uch vad jag babblar på, men ikväll blir det som sagt middag ute och vi får se vad kvällen leder efter det! Nu ska jag iaf hoppa in i dischen och börja göra ordning mig :) Ha en supermysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0